Onderwijs Onderzoek Actueel Organisatie en samenwerking EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU voor Professionals
HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Amsterdam Summer School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Energie in transitie
Israël en Palestijnse gebieden Vrouwen aan de top Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Didactische tip 63: AI-bestendig toetsen met de tweebaansbenadering

Delen
19 november 2024
Met de komst van generatieve AI menen veel opleidingen en docenten dat ze voor de uitdaging staan om te bepalen hoe ze hun toetsen 'AI-bestendig’ kunnen maken.

Vooral bij thuisopdrachten. Maar is het wel effectief om te proberen deze toetsvormen ‘AI-vrij’ te maken? Of  ‘AI-deels-toegestaan’? Of is er een bredere benadering nodig? De University of Sydney biedt een nuttig perspectief. Lees meer over hun tweebaansbenadering.

Voor een overzicht van alle didactische tips van VU CTL, zie Tips voor Activerend Blended Onderwijs

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2024 - Vrije Universiteit Amsterdam