Week van de Integriteit ontvangt Jacobus Oranje Integriteitspenning

26 juni 2023
Tijdens het VU symposium Compliance & Integriteitsmanagement, op 23 juni 2023, ontving Week van de Integriteit de vierde Jacobus Oranje Integriteitspenning. Deze onderscheiding is bedoeld voor individuen of organisaties die zich buitengewoon hebben ingezet om integriteitsmanagement binnen hun organisatie of sector te bevorderen.

De jury was unaniem van oordeel dat de Week van de Integriteit de penning verdient, omdat de mensen en organisatie achter dit initiatief zich inzetten om integriteit weer op de kaart te zetten, zowel in de boardroom als op de werkvloer, nationaal en internationaal. Het is een multi-stakeholder initiatief dat tot doel heeft de uitwisseling van kennis te bevorderen en het debat over integriteit te stimuleren.

De penning is een initiatief van de Executive Master Compliance & Integrity Management van de Vrije Universiteit Amsterdam (onderdeel van Executive Education, School of Business and Economics).

Lees het hele artikel (in English)

Heb je vragen of wil je meer informatie over de opleiding?

Neem dan gerust contact op met het secretariaat via onderstaande contactgegevens.

Vrije Universiteit Amsterdam
School of Business and Economics