Goed idee? Vraag vóór 1 juli een subsidie aan.

8 juni 2023
Heb jij een goed idee voor een project of evenement met impact, een plan met een hart voor maatschappij, wetenschap, onderwijs, onderzoek, patiëntenzorg of studentenwelzijn?

Wil je een positieve invloed hebben op kennis delen of vermeerderen? Zie je kansen om een verschil te maken, misschien in samenwerking met andere wetenschappelijke disciplines of organisaties binnen de VU of het Amsterdam UMC? Én heeft jouw idee ook een relatie met de VU of het AUMC?
Vraag dan vóór 1 juli een subsidie aan bij de VUvereniging!

Voor een betere wereld
De VUvereniging geeft jaarlijks meer dan een miljoen uit aan plannen die een verschil maken. Projecten of evenementen die bijvoorbeeld bijdragen aan een betere patiëntenzorg, het verbinden van wetenschap met maatschappij, ondersteuning van studenten of ideeën die bijdragen aan kennis die gezien mag worden en die we graag breder delen.

Aanvraag indienen
Dien je projectplan vóór 1 juli 2023 in. Het format van de aanvraag kan je hier vinden (kijk bij Aanvragen en Verantwoorden).

Onze subsidieprojecten
Op vuvereniging.nl/wijsteunen staan de projecten die nu worden ondersteund. Op vuvereniging.nl/subsidie vind je onze subsidieregeling.