Onderdeel van de campagne is een podcastreeks waarin wetenschappers en professionals uit de praktijk verdieping geven op maatschappelijke thema’s. Zo gaat VU alumna Tabitha Saliba in gesprek met Jacquelien van Stekelenburg, hoogleraar Sociale verandering en conflict, en Marieke Hoffman, Projectleider bij het Stedelijk Strategieteam van de gemeente Amsterdam, over het onderwerp polarisatie. Met Frans Feldberg, hoogleraar Data-Driven Business Innovation, en Ralf de Haan, directeur Data & Analytics Pon, praat Tabitha over de kansen en risico’s van data.
De campagne past in de trend van toenemende aandacht voor een Leven Lang Ontwikkelen (LLO), een gevolg van de snelle veranderingen op de arbeidsmarkt. Leren wordt steeds minder een kwestie van het volgen van initieel onderwijs, maar steeds meer iets wat je je hele leven blijft doen. Wij ambiëren een kennispartner voor het leven te zijn, waarin we mensen, organisaties en de maatschappij verder helpen ontwikkelen. De VU biedt deeltijdonderwijs dat aansluit op de verschillende fasen en leerdoelen in iemands loopbaan. Dat kan zijn in de vorm van een korte inspiratiesessie, een leergang, een deeltijd masterprogramma, of een MBA programma. Benieuwd naar onze boodschap voor professionals en de podcastreeks? Bekijk de campagnepagina en beluister de podcasts.
VU lanceert Leven Lang Ontwikkelen campagne voor professionals
15 maart 2022
Deze maand start de campagne ‘Verrijk je vak met VU voor professionals’. Met deze online campagne brengt de VU het ruime onderwijsaanbod voor professionals onder de aandacht.