Gebruiksvoorwaarden BBQ evenement campusterrein
Op het campusplein staat een vaste BBQ. De BBQ plek reserveer je via de FCO Front Office. Lees onderstaande gebruiksvoorwaarden waar je mee instemt als je gaat barbecueën.
- Starttijd barbecue evenement vanaf 18.00 uur;
- Aantal personen: max. 50;
- Sleutels voor de barbecue kan je ophalen en weer inleveren bij de Securitydesk (HG-KC04);
- Gebruik van toiletten is in het NU gebouw. Je mag de toiletten in The Living niet gebruiken;
- Regel je een professionele barbecue denk er dan aan dat je geen auto’s mag parkeren op het campusterrein. De barbecue kan wel gebracht en weer opgehaald worden, maar daarna parkeer je de auto buiten het campusterrein.
De gegevens die de Servicedesk FCO nodig heeft voor het laden en lossen zijn:
1. Kenteken;
2. Naam bedrijf en eventueel bestuurder;
3. Tijdstip.
Muziek en Geluid
- Er mag geen geluidsoverlast zijn. Muziek, live muziek en harde geluiden zijn niet toegestaan. Het geluidsniveau mag maximaal 65 dB(A) bedragen;
- Versterkte muziekinstrumenten, percussie en blaasinstrumenten zijn in principe niet toegestaan.
Schoonmaak
- Maak na het gebruik de barbecue weer goed schoon en het gebied dient ook schoon achtergelaten te worden anders brengen we gemaakte schoonmaakkosten in rekening;
- Al het afval gescheiden (plastic, rest, blik) aanbieden in de afvalbakken op de Campus; in het Hoofdgebouw staat in de hal een statiegeldmachine voor blikjes.
Let op: Het is niet toegestaan om activiteiten te organiseren op het grasveldje naast het MF gebouw.