Onderwijs Onderzoek Actueel Organisatie en samenwerking EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU voor Professionals
Studentenbalie HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Graduate Winter School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Energie in transitie
Israël en Palestijnse gebieden Vrouwen aan de top Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Dit willen studenten vasthouden na corona

Laatst gewijzigd op 31 oktober 2024
De Vrije Universiteit heeft ingezet op Activerend Blended Onderwijs: activerende werkvormen ondersteund door online mogelijkheden waar nuttig, is hoe studenten het beste kunnen leren. Veel docenten en opleidingen zijn dan ook druk bezig om activerende blended werkvormen toe te voegen aan hun onderwijs of hun hele curriculum hierop aan te passen. Maar wat weinig besproken wordt, is wat studenten nu eigenlijk willen. Wat zijn geleerde lessen van studenten en wat willen zij terugzien, ook na corona? Tijd om ook het studentenperspectief onder de aandacht te brengen. Daarom is de VU Onderwijswerkplaats in gesprek gegaan met VU-studenten. De studenten willen de volgende 10 elementen ook na corona graag behouden.

Log in met je VU account om de content op deze pagina te bekijken

Inloggen

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2024 - Vrije Universiteit Amsterdam