- Dienstverlening is bekend, goed vindbaar en toegankelijk
We streven ernaar de dienstverlening zo laagdrempelig mogelijk te maken. Dat wil zeggen op één plek, met één zoekmachine en één chatbot.
- We bieden diensten integraal aan
Dus als een product of dienst door meerdere eenheden wordt geleverd, zorgen we ervoor dat de gebruiker daar geen last van heeft.
- We maken onze dienstverlening, toekomstbestendig en in staat zich continu te verbeteren.
Belangrijk hierbij is het betrekken van de gebruiker en daadwerkelijk iets doen met de evaluatie uitkomsten.
- We uniformeren de vraagkant
Om goede dienstverlening te kunnen bieden, helpt het om grip te krijgen op de grote diversiteit aan vragen, zonder uit het oog te verliezen dat er soms maatwerk nodig blijft.
- Dienstverleners en gebruikers gedragen zich professioneel, onderling en naar elkaar
Het lijkt een open deur maar zowel de aanbieder als de gebruiker stelt zich professioneel op in houding en gedrag.
- We houden ons aan de gestelde kaders