Sally Mometti, Business Professional Hoger Kunstonderwijs

Alumna deeltijd masteropleiding Business Administration (bedrijfskunde)

Sally Mometti is alumna van de deeltijd masteropleiding Bedrijfskunde. Bekijk deze video over hoe zij de opleiding ervaren heeft en aan wie zij hem aanbeveelt.

'Wat me het meeste aantrok in deze masteropleiding Bedrijfskunde was het curriculum. Er zaten een aantal vakken in die ik heel interessant vond. Voornamelijk op het gebied van Strategie, Business Ethics en Finance. Maar ook het feit dat een heel groot deel van de opleiding zich richt op onderzoeksmethoden en onderzoeksvaardigheden. Dat gaf voor mij de doorslag.

De opleiding in Business Administration leert je geen vak. Je leert geen praktisch vak dat je kunt uitoefenen. Het leert je een manier van denken. Het leert je een manier om naar bedrijfskundige problemen en fenomenen te kijken, hoe je die kunt ontrafelen. Die manier van denken is eigenlijk overal toepasbaar.

Ik zou de opleiding absoluut aanbevelen aan mensen die echt iets willen leren. Als je bereid bent om je praktijkpet even te parkeren om je echt te verdiepen in de theorie. Hoe kijk je vanuit de theorie naar organisaties? Als je daar open voor staat, dan is het echt iets voor jou.'

Sally Mometti

Ik zocht een gerenommeerde universiteit in de buurt met een aantrekkelijk parttime programma op gebied van bedrijfskunde, en dat werd de VU.

Interview met Sally Mometti

'Ik heb een gezin met basisschool kinderen, dus ik ging kijken wat is een gerenommeerde universiteit in de buurt met een aantrekkelijk parttime programma op gebied van bedrijfskunde en dat werd de VU.'

Wat uit deze studie kan zij het meest toepassen in haar werk?

Bekijk de video
Sally Mometti