Onderwijs Onderzoek Actueel Over de VU EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU for Professionals
HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Amsterdam Summer School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Vrouwen aan de top
Israël en Palestijnse gebieden Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Keynote VU Onderwijsdag 2024: Arjen Wals

Duurzaamheid in het hoger onderwijs in tijden van crisis
Prof. dr. ir. Arjen Wals hield een keynote over leerprocessen bij duurzaamheidsvraagstukken. Denk aan klimaat, biodiversiteit, afval, voedselzekerheid en energie.

Als hoogleraar Transformative Learning for Socio-Ecological Sustainability aan de Wageningen Universiteit is Wals’ expertise het ontwerpen, monitoren en evalueren van leerprocessen die burgers actief kunnen betrekken bij duurzaamheidsvraagstukken. Denk bijvoorbeeld aan klimaat, biodiversiteit, afval, voedselzekerheid en energie.

Hij schrijft regelmatig blogs over ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheidsonderwijs: www.transformativelearning.nl.

Bekijk de PowerPoint-presentatie van de keynote over leerprocessen bij duurzaamheidsvraagstukken

Portretfoto van Arjen Wals

Meer over de VU Onderwijsdag

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas Digitale toegankelijkheid

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2025 - Vrije Universiteit Amsterdam