Winkels op de VU Campus

Op de VU Campus vind je een boekhandel en een kleine supermarkt.

Spar University

Bij de campussupermarkt kun je terecht voor tussendoortjes, maar ook voor je dagelijkse boodschappen. Spar University is een ‘buurtwinkel’ waar je kant-en-klare maaltijden, sandwiches, verse sapjes en andere producten kunt kopen. De supermarkt bevindt zich op het centrale campusplein en is van maandag t/m vrijdag geopend van 08.00 tot 20.00 uur.

VU Boekhandel

De VU Boekhandel is gevestigd op de begane grond in het Hoofdgebouw. Je vindt hier boeken en studiemateriaal op jouw vakgebied. Het is een complete boekwinkel met naast academische boeken ook een groot assortiment algemene boeken, kantoor- en cadeauartikelen. Er is een speciaal aanbod van VU items in de vu-shop.nl te verkrijgen.

De boekhandel is open op werkdagen van 9:00 uur tot 18:30 uur en op zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur. Je kunt natuurlijk ook online (studie)boeken bestellen. Boeken voor 17:00 uur besteld, worden de volgende werkdag geleverd via post.nl.

T (020) 59 84000
E info@vuboekhandel.nl