Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Onderdeelcommissie HRM, Arbo en Milieu

Waar staat de ODC voor? De onderdeelcommissie (ODC) HRMAM is er voor de belangen van de medewerkers. Wij hebben decentraal medezeggenschap over onderwerpen die specifiek voor onze dienst zijn.

De rechten en bevoegdheden van de ODC zijn vastgelegd in de Wet op de ondernemingsraden, de Kaderregeling medezeggenschap en het instellingsbesluit. De ODC is een formele commissie van de ondernemingsraad (OR). De ODC heeft een vaste contactpersoon uit de OR, die waar mogelijk de ODC-vergaderingen bijwoont. De ODC overlegt met Renée-Andrée Koornstra, directeur HRMAM, die zich in dit overleg laat bijstaan door Melanie de Vries, HR Adviseur HRMAM/CCE. De ODC HRMAM heeft een evenwichtige samenstelling waardoor de diverse afdelingen en disciplines zijn vertegenwoordigd. De huidige zittingstermijn loopt van september 2023 tot september 2026.

Meer over de Onderdeelcommissie

  • Samenstelling ODC

    Van september 2023 tot september 2026 bestaat de ODC uit deze leden:

    • Ellen van den Boogert, Strategie & Beleid
    • Judith ten Brink, Advies
    • Roos Halmos, Arbo & Milieu (vice-voorzitter)
    • Kelly Hazelhof, Service Center
    • Carin Maas, HR Expertises (voorzitter)
    • Damian Waij, Service Center (secretaris)
  • Bereikbaarheid

    Je kunt de leden van de ODC HRMAM op verschillende manieren bereiken. Naast een persoonlijk gesprek of telefoontje met een ODC-lid kun je ons ook mailen: odc.hrmam@vu.nl

  • Vergaderdata

    De ODC vergadert op de volgende data in 2024:

    Agenda-overlegVooroverlegODC-vergadering
    Maandag 15 januari
    (15.00-16.00 uur)
    Maandag 29 januari
    (15.00-15.45 uur)
    Maandag 5 februari
    (10.30-11.30 uur)
    Dinsdag 26 maart
    (11.00-12.00 uur)
    Dinsdag 9 april
    (15.00-15.45 uur)
    Dinsdag 16 april
    (15.00-16.30 uur)
    Dinsdag 28 mei
    (11.00-12.00 uur)
    Dinsdag 11 juni
    (15.00-15.45 uur)
    Donderdag 27 juni
    (11.00-12.00 uur)
    Maandag 26 augustus
    (15.00-16.00 uur)
    Maandag 9 september
    (15.00-15.45 uur)
    Maandag 16 september
    (10.30-11.30 uur)
    Dinsdag 1 oktober
    (15.00-16.00 uur)
    Dinsdag 15 oktober
    (15.00-15.45 uur)
    Dinsdag 22 oktober
    (15.00-16.30 uur)
    Dinsdag 12 november
    (15.00-16.00 uur)
    Dinsdag 26 november
    (15.00-15.45 uur)
    Dinsdag 3 december
    (15.00-16.00 uur)
  • Verslaglegging

    Voorafgaand aan het overleg met de directeur is er een voorbereidend overleg door de ODC-leden over de te bespreken agendapunten. Van het overleg worden notulen gemaakt en na goedkeuring in de ODC-vergadering worden de notulen onder de HRMAM medewerkers per mail gedistribueerd en ook naar de ambtelijk secretaris van de OR gestuurd.