Onderwijs Onderzoek Actueel Over de VU EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU for Professionals
HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Amsterdam Summer School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Verbinding maakt verschil
Israël en Palestijnse gebieden Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

De impactstory van Laura Rupp

Welke stappen heeft Laura Rupp genomen om grootschalig online onderwijs te ontwikkelen waardoor ruim 100.000 lerenden hun Engels verbeteren?

Velen moeten Engels leren in onze geglobaliseerde wereld, maar niet iedereen heeft toegang tot kwalitatief onderwijs. Laura Rupp vertelt welke stappen nodig zijn geweest om de gratis beschikbare MOOC 'English Pronunciation in a Global World' te ontwikkelen en ruim 100.000 lerenden wereldwijd hiervan te laten profiteren. 

De impactstory van Laura Rupp

Laura heeft het Center for Global English opgericht om positieve impact te vergroten op het mondiale Engelse wereldwijd en inclusief onderwijs van het Engelse te bevorderen. Bekijk de video om haar te verhaal te horen over het inroepen van externe expertise, stakeholders indentificeren en doorzettingsvermogen te houden.

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas Digitale toegankelijkheid

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2025 - Vrije Universiteit Amsterdam