Faculteit der Sociale Wetenschappen Career Services

Welkom op de pagina van FSW Career Services

Studie en loopbaan- FSW Career Services kan je helpen

Support nodig bij het zoeken naar een baan, stage of richting binnen je studie? En welke baan of branche past eigenlijk bij jou? Welke kwaliteiten heb je of zou je willen ontwikkelen? De Faculteit Sociale Wetenschappen kan je hierbij helpen! Op het Career Platform vind je onder meer de volgende support:

Workshops:
Elke maand kun je loopbaanworkshops volgen over verschillende onderwerpen. Om je CV te versterken, een LinkedIn profiel met impact te maken of motivatiebrieven schrijven. Je kunt ook kiezen voor een workshop die focust op oriëntatie binnen je studie. Welke kant wil je op?

Stages en Vacatures:
We stellen steeds een overzicht samen van actuele en relevante stage- en vacaturemogelijkheden voor studenten met een FSW achtergrond.

Individuele Coaching en Advies
We kunnen je helpen met gericht advies om je CV of je LinkedIn profiel te verbeteren. En heb je vragen over je loopbaan of wil je eens sparren over je mogelijkheden? Dan kun je terecht voor een sessie met een loopbaancoach. Maak een afspraak via het platform.

Test jezelf
De VU bied je de mogelijkheid om persoonlijkheids- en competentietesten te doen om jezelf beter te leren kennen of om je voor te bereiden op sollicitaties. Er zijn ook logica testen beschikbaar om te oefenen voor een assessment.

Videotips
Er zijn ook video’s beschikbaar met slimme en betrouwbare tips over het starten van je loopbaan, van CV tot (online) sollicitatiegesprekken voorbereiden en salarisonderhandelingen.

Alumni verhalen
Waar komen FSW studenten na hun studie terecht? En wat doen ze in die baan? Op het platform vind je persoonlijke verhalen van alumni.

Meld je aan bij de FSW Canvas Career Community of klik meteen door naar het Career Platform.

Ga direct naar het Career platform

Career platform