We gaan in op:
- Hoe versterk je je eigen diversiteitscompetentie en die van je taalleerders?
- Hoe signaleer je de verschillende aspecten van iemands identiteit, welke onderwijsbehoeften komen hieruit voort en hoe kun je hiermee omgaan in de klas?
- Hoe ontwikkel je een open houding?
Reacties van deelnemers
- “Zinvolle bijeenkomst, veel informatie, veel reflectie op eigen handelen. Enthousiaste, kundige trainer met oog voor elke deelnemer.”
- “Het was een interessante bijeenkomst. Goed om weer nieuwe dingen te horen! En fijn om de oude kennis ook weer naar boven te halen. Rachel geeft duidelijke uitleg en gebruikt leuke lesvormen.”
- “Prettig en educatieve middag, veel aha-erlebnissen, maar ook nieuwe dingen gehoord. Constructief!”
- “De inhoud was prima, gedeeltelijk opfrissen van theorie, heel herkenbaar. Ook weer nieuwe ‘problemen’ geleerd. De trainer was duidelijk in presentatie en uitleg. Cultuursensitief, ook voor onszelf, want we hebben als docenten behoefte aan contact met elkaar.”
Meer over deze opleiding
Inleiding
Inhoud en docent
Data en contact