Equip yourself to create and lead a better tomorrow

Deeltijd Executive MBA: Leading with Purpose

De Executive MBA: Leading with Purpose helpt baanbrekende leiders om hun purpose te vinden, om ambities te ontdekken en zo de wereld een beetje beter en mooier te maken.

Wij zetten, net als jij, in op vooruitgang en we helpen je op weg om daar de volgende stap in nemen.

We kiezen voor een nieuwe aanpak. Onze Executive MBA: Leading with Purpose draait om co-creatie van kennis en samenwerken, om zo de grote, uitdagende vragen te stellen en dieper in te gaan op de problemen van vandaag en morgen. De opleiding helpt je om jouw ontwikkeling naar vooruitstrevenden purpose-driven leiderschap te versnellen.

Je doet niet alleen de vaardigheden, de kennis en het vertrouwen op die nodig zijn om de grootste uitdagingen van vandaag aan te pakken, maar ook de mindset en middelen om je toe te rusten op wat morgen gaat komen.

Deeltijd programma

Omdat onze Executive MBA deeltijd is, kan je je Executive MBA halen zonder een pauze te nemen van je werk of je privéleven.

Het is meer dan een opleiding, het is een kans en uitdaging om je aan te sluiten bij een vooruitstrevende gemeenschap van changemakers die klaar staat ​​om de wereld vooruit te helpen.

Via het Executive MBA Leading with Purpose-programma ondersteunen we je bij:

• Het reflecteren op jouw leiderschapsdoelen en de doelen (purpose) van de organisatie waarvoor je werkt
  • Het ontwikkelen van een holistisch, multifunctioneel perspectief op jouw organisatie en haar activiteiten
  • Het anticiperen op bedrijfsmatige veranderingen en het grijpen van nieuwe zakelijke kansen
  • Het combineren van jouw ervaring met datagedreven kennis, zodat je op het juiste moment de goede strategische beslissingen kunt nemen die jouw organisatie een voorsprong op de concurrentie geven
  • Het leidinggeven aan transformatie en begeleiden van jouw organisatie in tijden van crises en onzekerheid
  • Het vormgeven van je rol als een maatschappelijk gericht thought leader, die de weg voorwaarts leidt

Executive MBA in Leading with Purpose in het kort

• MBA programma in 18 maanden
  • Deeltijd: De colleges vinden één keer per maand plaats, van donderdag tot zaterdag
  • Je ontvangt een Master of Science (MSc.) van de Vrije Universiteit Amsterdam.
  • Start: september 2024
  • Collegegeld: € 43.500 (lees meer)
  • Beurzen zijn beschikbaar (Ontdek de mogelijkheden of download de brochure)
  • We bieden alle VU-alumni een 10% levenslang leren beurs aan

Accreditatie

De kwaliteit van de opleiding is onafhankelijk beoordeeld door een panel van externe deskundigen om de officiële NVAO-accreditatie vast te stellen. In maart 2021 is deze accreditatie officieel erkend en verleend.

Lees hier meer over onze accreditaties!

Accreditaties

Kom naar onze Open Avond

Bekijk onze volgende sessie

Meld je aan!

Waarom kiezen voor dit MBA programma aan de Vrije Universiteit?

De Vrije Universiteit Amsterdam is een internationaal bekende onderzoeksuniversiteit en behoort tot de beste universiteiten ter wereld. Onze School of Business & Economics kent een lange traditie in Executive Education en staat in de Academic Ranking of World Universities Top75 Business Schools op het gebied van Bedrijfskunde en Management.

Met zijn ligging aan de Amsterdamse Zuidas, is de School of Business and Economics van de VU dé ultieme locatie voor ambitieuze professionals en executives. Dicht bij NS station Amsterdam Zuid, Schiphol Airport en het historische centrum van Amsterdam is de VU zowel per OV als per auto goed bereikbaar.

Bekijk het Curriculum

Be part of a community of change-makers

Ontdek wat studenten vinden

Meer weten?