Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Behaal in één jaar je Basiskwalificatie Onderwijs (BKO) aan de VU

Lees hier alle praktische informatie die relevant is voor de BKO-opleiding.

Aantal en duur bijeenkomsten       
Veertien bijeenkomsten van een dagdeel (ochtend of middag).

Totale duur BKO-opleiding ruim 6 maanden
8 maanden inclusief individuele afronding opdrachten in eigen onderwijspraktijk.

Data en tijd bijeenkomsten
Je kunt je aanmelden voor de opleidingen die in het najaar van 2024 van start gaan middels het online aanmeldformulier (zie hieronder). Bekijk de roosters voor de maandaggroep en voor de vrijdaggroep.

Studiebelasting
150 uur, waarvan 100 uur zelfstudie.

Docenten
Jacqueline van den Bercken en Karin Schalkers.

Locatie
Op de campus.

VU Centre for Teaching & Learning
Nieuwe Universiteitsgebouw, 6e verdieping, A-vleugel
De Boelelaan 1111, 1081 HV Amsterdam

Kosten (2024/2025)
Als je een VU-medewerker bent, wordt een deel van de kosten van dit programma gedekt door het programma Erkennen en Waarderen. Er wordt een eigen bijdrage gevraagd van 85 euro. Je kunt op deze pagina controleren of je in aanmerking komt voor een vergoeding.

Inschrijven
VU-medewerkers kunnen zich inschrijven met het Inschrijfformulier BKO. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je inschrijving. De docentopleider stuurt je kort voor de start van de opleiding verdere inhoudelijke informatie.

Meer over de BKO-opleiding
Inleiding
Inhoud
Resultaat

Contact en meer informatie

Inhoudelijke vragen

Neem voor vragen over de inhoud van deze cursus contact op met Stef Spoelder, programma coördinator via s.g.h.spoelder@vu.nl.

Praktische vragen

Heb je vragen over inschrijving, planning en betaling neem dan contact op met Carin Weitering, medewerker studentzaken, ctl@vu.nl.

Of bel ons op 020 598 4263.

Contactpersoon

Carin Weitering