De principes van NT2

Korte opleiding NT2-principes voor de ISK-docent

In deze korte opleiding doe je kennis en vaardigheden op het gebied van NT2 op om als docent optimaal in een ISK te functioneren.

Lesgeven aan leerlingen die het Nederlands niet als moedertaal hebben, is een vak apart. Hoe zorg je ervoor dat je leerlingen taalvaardiger worden? Welke werkvormen, instructie en manieren van feedback kun je daarvoor inzetten en wanneer helpen die? In de korte opleiding ‘ISK- basis NT2 voor bevoegde docenten’ krijg je onder andere antwoord op deze vragen. Zie het kopje inhoud voor meer informatie over de inhoud van deze opleiding.

Voor wie?
Deze korte opleiding is bedoeld voor docenten met een lesbevoegdheid voor het VO of met een PABO diploma met ervaring in het reguliere onderwijs, maar niet of nauwelijks met NT2. Deelnemers moeten tijdens de opleiding werkzaam zijn binnen het ISK-onderwijs.

Meer over deze opleiding
Inhoud en docent
Resultaat
Data, kosten en inschrijven

Deelnemers aan het woord

Heb je vragen of wil je meer informatie over maatwerk? Wil je bijvoorbeeld een incompany opleiding organiseren voor een docententeam?

We maken graag vrijblijvend een (bel)afspraak om je wensen te bespreken voor maatwerk en/of incompany. Neem contact op met Rachel Zuilhof, adviseur NT2 op maat via r.m.zuilhof@vu.nl

Contactpersoon