Jouw organisatie op de VU Bachelor Introductiedagen 2024?

Wil jij met jouw organisatie een bijdrage leveren aan de VU Bachelor Introductiedagen 2024?

De VU Bachelor Introductiedagen 2024 worden mede georganiseerd door een internationaal studentenbestuur.

Het acquisitie team van dit bestuur houdt zich bezig met het organiseren en coördineren van de informatiemarkt, de goodiebags en van promotie in de VU Introductiedagen app. Zie onderstaande slider voor een overzicht van de opties.

Wil jij hier met jouw organisatie aan bijdragen? Stuur dan een email naar board.introduction@vu.nl, in het Engels en gericht aan Acquisition.

Heb je andere vragen over de VU Bachelor Introductiedagen als deelnemer of organisatie?
Stuur dan een WhatsApp-bericht naar +31 (0)6 82548367 of mail naar studentenbalie@vu.nl

Bekijk de mogelijkheden