Career Services - Faculteit Religie en Theologie

Career Services van de Faculteit Religie en Theologie helpt je met de voorbereiding op je loopbaan.

De Faculteit Religie en Theologie wil je graag adequaat voorbereiden op de toekomstige arbeidsmarkt. Dat doen we natuurlijk allereerst door goede opleidingen aan te bieden. Maar daarnaast willen we je voorbereiden op het diverse werkveld waar je als theoloog en religiewetenschapper terecht kan komen. Hiervoor bieden we workshops en carrière gerelateerde events aan tijdens de studie. Zodat je als net afgestudeerde professional een bewuste en passende beroepskeuze kan maken.

Voor vragen over Career Services kan je terecht bij careerservice.frt@vu.nl.

Spiritual Care studenten

Na een afgeronde masteropleiding Spiritual Care kun je als starter aan de slag in het werkveld. Je hebt theoretische kennis opgedaan in de collegebanken en tijdens je stage leerde je het vak in de praktijk brengen.
Als je afgestudeerd bent, raden we je aan jezelf te registreren bij de Vereniging van Geestelijke VerZorgers (VGVZ). Meer informatie hierover kun je opvragen bij Hans Alma h.a.alma@vu.nl of via de website van VGVZ

Stages

Vind geschikte stageplekken voor studenten via stage.