Microredentials voor data professionals

21 juli 2023
Microredentials voor een nieuwe lichting data professionals die het verschil gaan maken!

Tijdens de slotdag van het parttime executive education programma Business Analytics & Data Science bij VU School of Business and Economics Executive Education hebben de deelnemers hun eindprojecten gepresenteerd.

Tijdens het PGO programma ontwikkelen professionals zich tot bruggenbouwers en data translators die inzichten uit de bedrijfskunde, wiskunde en informatica moeiteloos kunnen integreren, en business en data professionals succesvol kunnen verbinden.

Naast hun traditionele papieren certificaat, zijn aan de deelnemers ook microcredentials toegekend, de eerste microcredentials die voor een ‘business analytics & data science opleiding’ binnen het hoger onderwijs in Nederland worden toegekend.

Wat zijn Microcredentials?

Microcredentials zijn een blijvend digitaal bewijs van de behaalde leeruitkomsten, te delen via bijv. LinkedIn of op te nemen in een cv, waarna een (potentiële) werkgever eenvoudig kan controleren of deze microcredential daadwerkelijk is behaald en wat de vereisten hiervoor zijn. Dank aan de deelnemers voor jullie enthousiasme en inspirerende inbreng tijdens de colleges! Van harte gefeliciteerd met het succesvol afronden van de opleiding.

Geïnteresseerd in deze opleiding? In september start de volgende editie. Aanmelden en meer informatie zie opleidingspagina van Business Analytics and Data science

Wil je meer weten?

Dr. Marijn Plomp (opleidingsmanager) en Mara van der Velden staan je altijd graag te woord.

Vrije Universiteit Amsterdam
School of Business and Economics