Bank-, KvK- en btw-/VAT-gegevens FSW

Laatst gewijzigd op 14 december 2022
Hieronder volgen de bankgegevens van FSW, voor zowel binnenlandse als buitenlandse opdrachtgevers.

Met de komst van het nieuwe financiële systeem wordt door de gehele VU één bankrekening gebruikt. Op deze bankrekening wordt geld van derden ontvangen. Het is niet toegestaan om deze bankrekening voor de betalingen (overmaken van geld aan derden) te gebruiken.

Deutsche Bank AG
De Entree 195
1101 HE AMSTERDAM
IBAN:  NL04DEUT0421756705
Swiftcode/BIC: DEUTNL2A
Naam rekeninghouder: Stichting VU
Referentie: H/xxxxxx.xxx (het nummer aanpassen)

Om het geld op het juiste project/fonds/activiteit te krijgen, is WBS nummer (voorheen ordernummer) als referentie nodig. Graag het WBS nummer (H/xxxxxx.xxx) als referentie aan de betalende organisatie doorgeven.

De facultaire bankrekening blijft nog in gebruik. Op middellange termijn (de datum is nog niet bekend) wordt de facultaire bankrekening opgezegd.

Kamer van Koophandel
V 5381.5211