Vaststellen onderwijsaanbod volgend collegejaar RCH

Laatst gewijzigd op 10 november 2022

Het onderwijs van het daaropvolgende collegejaar wordt altijd uiterlijk 1 december voorafgaand aan het nieuwe collegejaar vastgesteld. Wijzingen in het onderwijsaanbod dienen door de opleidingsbesturen voor 15 november bij het Onderwijsbureau te worden aangeleverd. De wijzigingen worden verzameld en voorgelegd aan het FB. Begin december stelt het FB het onderwijsaanbod voor het volgende jaar vast. Daarna gaat het Onderwijsbureau aan de slag met de inrichting van de academische structuur voor het volgende studiejaar.

Wijzigingen na 1 december niet mogelijk

Na de vaststelling van het onderwijsaanbod is het alleen in zeer urgente situaties en in overleg met de portefeuillehouder mogelijk om wijzigingen in het onderwijsaanbod aan te brengen.

Studiegidsinformatie

Het Bureau Onderwijs zorgt voor het invoeren van de informatie voor de Studiegids. Elk jaar in februari worden de teksten geïnventariseerd. Het is belangrijk dat de informatie op tijd en volledig wordt aangeleverd, omdat studenten deze bron van informatie veelvuldig gebruiken.

• De Studiegids wordt in juni online gezet.
  • Na publicatie kunnen geen wijzigingen meer worden doorgevoerd.
  • De informatie die wordt aangeleverd voor het kopje ‘toetsvorm’ vormt de basis van het tentamenrooster.