Aanvragen budget facultair congres/seminar RCH

Laatst gewijzigd op 18 januari 2024

Wil je een congres, seminar, expert meeting of publiekscollege organiseren binnen de faculteit? Dan is het mogelijk om hiervoor budget aan te vragen. De aanvraag dient te voldoen aan de volgende criteria:

• per activiteit kan maximaal €5000 worden aangevraagd;
  • ten minste 50% van de begroting moet uit andere middelen worden gefinancierd (bijdragen deelnemers, andere fondsen. een bijdrage van de eigen afdeling etc.). Indien dit niet gehaald wordt, dan draagt de faculteit maximaal €1500 bij.

Voorstellen kunnen worden ingediend bij Lieneke Slingenberg (portefeuillehouder onderzoek) en Manon Mulders  (Bureau Onderzoek), E: m.j.mulders@vu.nl.

Het voorstel dient te bevatten:

• een datum (eventueel bij benadering) van de bijeenkomst;
  • een omschrijving van de opzet en het doel van de wetenschappelijke bijeenkomst;
  • een begroting;
  • een omschrijving van de inbedding van de bijeenkomst in het onderzoeksprogramma of het facultair onderzoeksprofiel;
  • opsomming van de betrokkenen binnen en buiten de faculteit;
  • toelichting op de pogingen om externe partijen te interesseren de bijeenkomst eventueel mee te financieren. Als er externe partners betrokken zijn bij de organisatie van de bijeenkomst, is een voorwaarde voor toekenning dat de partner de bijdrage van het faculteitsbestuur matcht.

Onderzoekers die niet langer dan zeven jaar geleden zijn gepromoveerd kunnen ook proberen financiering aan te vragen bij: