Als betrokken universitair docenten willen we dat ons werk verder reikt dan de muren van de klas. Onze studenten gaan de gemeenschap in en passen hun kennis toe in real-life contexten. De kern van deze interacties ligt in de relatie tussen campus en gemeenschap. De verbindingen tussen studenten, docenten, maatschappelijke partners en lokale bewoners vormen de maatschappelijke impact van ons werk. Wanneer deze relaties sterk, wederkerig en gebaseerd op gezamenlijke besluitvorming zijn, worden ze krachtige drijvers van positieve verandering.
In dit Learning Lab introduceren we de Transformative Relationship Evaluation Scale II (TRES II), een tool die is ontworpen om deze samenwerkingen op te bouwen, te onderhouden en te versterken. TRES II bevordert dialoog, verdiept wederzijds begrip en verbetert samenwerking. We laten praktische voorbeelden zien van hoe deze tool kan worden toegepast en welke waarde het kan toevoegen voor jou en je partners.
De intekendeadline is woensdag 15 Januari. Meld je snel aan want er zijn maar 12 plekken beschikbaar!
Onthoud de datum voor komende Learning Labs
20 maart (donderdag) 12.00 - 13.00 Thema: tba
17 juni (dinsdag) 12.00 - 13.00 Thema: tba
Lees meer over Community Service Learning.