Hoe verrijk je je vak met casestudies uit de echte wereld? 16 juli 2024 10:00 - 11:00

Dit (gratis) webinar wordt georganiseerd door VU Connects, een nieuw matchingplatform dat zich momenteel in de pilotfase bevindt. Dit initiatief aan de VU heeft als doel de samenwerking tussen universiteit en samenleving te bevorderen door middel van onderwijs.

Het seminar heeft als doel docenten te helpen hun cursussen te verrijken door samen te werken met maatschappelijke partners en uit te leggen hoe het matchingplatform werkt.

Het seminar wordt gepresenteerd door dr. Bram Kuijken (docent aan de UvA en initiatiefnemer van Master Challenge), Camille Bressers (projectmanager aan de VU), en Neele van den Bongardt (Managing Director Amsterdam Sustainability Institute).

Klik hier voor meer informatie over de VU Connects pilot.

Neem deel aan dit gratis webinar als je:

✅ Wilt leren hoe je een cursus met praktijkvoorbeelden opzet.

✅ Best practices voor docenten wilt ontvangen.

✅ Wilt leren hoe je praktijkvoorbeelden voor je cursus kunt vinden op het platform.

We hopen je tijdens het seminar te zien!

Over Hoe verrijk je je vak met casestudies uit de echte wereld?

Startdatum

• 16 juli 2024