Azzeddine el Attoti werkt in de Sales. Hij helpt klanten met het verbeteren van digitale processen, zoals het verbeteren van de klantenservice. Hij was na een aantal jaren werken weer op zoek naar een stevige opleiding. Een opleiding op goed niveau waar hij een flinke leercurve zou krijgen. Zo kwam hij in zijn zoektocht naar een commerciële opleiding uit bij de VU. Vooral de onderwerpen commercie, het strategisch denken en werken, hoe word je een leider en hoe pas je het toe in de prakijk, spraken hem aan in het programma.
Een voorbeeld: tijdens het vak Digital Marketing heeft hij onderzoek gedaan naar het digitaliseren van de klantenservice. Hij was benieuwd naar wat je uit de wetenschap kan leren over het digitaliseren van de klantenservice. Tijdens dit onderzoek is hij heel veel te weten gekomen. Kleine tips die hij direct kan delen met de bedrijven die hij helpt, en ook grote zaken die eraan gaan komen en heel belangrijk gaan worden. Azzeddine gebruikt deze kennis nu in zijn presentaties aan zijn klanten. Hij vertelt iets over de waardeproposities, de ervaringen in de markt en nu door de opleiding MSc Marketing voegt hij ook een stuk wetenschappelijke kennis toe. Dit maakt zijn verhaal completer, sterker en waardevoller waardoor hij zijn klanten nog beter kan helpen.