Azzeddine el Attoti, Senior Account Executive, Salesforce

Alumnus Deeltijd Master of Science in Marketing

Azzeddine el Attoti was op zoek naar een stevige, commerciële opleiding. Een opleiding op goed niveau waar hij een flinke leercurve zou krijgen. Zo kwam hij uit bij de VU. Bekijk zijn video hieronder.

Azzeddine el Attoti werkt in de Sales. Hij helpt klanten met het verbeteren van digitale processen, zoals het verbeteren van de klantenservice. Hij was na een aantal jaren werken weer op zoek naar een stevige opleiding. Een opleiding op goed niveau waar hij een flinke leercurve zou krijgen. Zo kwam hij in zijn zoektocht naar een commerciƫle opleiding uit bij de VU. Vooral de onderwerpen commercie, het strategisch denken en werken, hoe word je een leider en hoe pas je het toe in de prakijk, spraken hem aan in het programma.

Een voorbeeld: tijdens het vak Digital Marketing heeft hij onderzoek gedaan naar het digitaliseren van de klantenservice. Hij was benieuwd naar wat je uit de wetenschap kan leren over het digitaliseren van de klantenservice. Tijdens dit onderzoek is hij heel veel te weten gekomen. Kleine tips die hij direct kan delen met de bedrijven die hij helpt, en ook grote zaken die eraan gaan komen en heel belangrijk gaan worden. Azzeddine gebruikt deze kennis nu in zijn presentaties aan zijn klanten. Hij vertelt iets over de waardeproposities, de ervaringen in de markt en nu door de opleiding MSc Marketing voegt hij ook een stuk wetenschappelijke kennis toe. Dit maakt zijn verhaal completer, sterker en waardevoller waardoor hij zijn klanten nog beter kan helpen.

Azzeddine el Attoti voor de VU Amsterdam

Voor wie is deze deeltijd Master Marketing interessant?

"Ik zou deze opleiding aanbevelen aan mensen zoals ik, mensen die een aantal jaar hebben gewerkt en ervaring hebben, en die weer op zoek zijn naar groei. Die weer willen leren en ontdekken. Mensen die niet schrikken als ze horen dat hoe meer we leren, hoe meer je je realiseert dat je nog zoveel niet weet. Mensen die juist daarvan energie krijgen en enthousiast worden. Want daar zit zoveel kracht in en dat is iets wat ik iedereen gun."

Andere alumni aan het woord