Onderwijs Onderzoek Actueel Over de VU EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU for Professionals
HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Amsterdam Summer School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Vrouwen aan de top
Israël en Palestijnse gebieden Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Can a no-buy challenge motivate you enough to consume less?

Een flitscollege van 20 minuten tijdens de lunch door marketingonderzoeker Meike Morren.
Op 30 november 2021 ging marketingonderzoeker Meike Morren in op de vraag of hypes zoals Marie Kondo of No-Buy challenges mensen kunnen motiveren om minder spullen te kopen.

Is alleen minder spullen kopen wel zinvol? Zijn mensen te motiveren om zoiets te blijven doen, ook als de hype voorbij is? En waarom is er zo’n kloof tussen wat mensen belangrijk vinden en wat ze écht doen?

Kijk het flitscollege terug

Meike Morren over consumenten en gedrag

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas Digitale toegankelijkheid

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2025 - Vrije Universiteit Amsterdam