Openingsfeest UB-toren

16 februari 2024
De bibliotheektoren in het VU Hoofdgebouw heeft een grote metamorfose ondergaan. Alle studiezalen zijn in de afgelopen periode vernieuwd. We hebben de kracht van boeken ingezet voor het creëren van een fijne studieomgeving en samen met diverse VU-communities bijzondere themabibliotheken ingericht. Daarnaast hebben we nu de Library Lounge als plek voor ontmoeting. De feestelijke heropening van de UB-toren willen we met je vieren op 27 februari.

Graag nodigen de Universiteitsbibliotheek (UB) en de Facilitaire Campus Organisatie (FCO) van de Vrije Universiteit Amsterdam je uit voor de officiële heropening van de UB-toren.

Met de hele middag activiteiten, o.a.:

• een artistieke onthulling
  • rondleidingen door UB-medewerkers
  • expositie over de geschiedenis van de UB
  • openingssymposium Mindful Library
  • opening Library Lounge & terugblik Omboeken –  'De nieuwe levens van boeken'
  • themabibliotheken
  • lezing over de architectuurhistorie van de UB-toren

We kijken ernaar uit je te verwelkomen in onze vernieuwde toren. Tot ziens op 27 februari!

Heb je vragen of suggesties?

Kom langs bij onze servicebalies of neem contact met ons op!

vraag.ub@vu.nl

Universiteitsbibliotheek