Onderwijs Onderzoek Actueel Organisatie en samenwerking EN
Login als
Studiekiezer Student Medewerker
Bachelor Master VU voor Professionals
HOVO Amsterdam VU-NT2 VU Amsterdam Summer School Honoursprogramma Universitaire lerarenopleiding
Promoveren aan de VU Uitgelicht onderzoek Prijzen en onderscheidingen
Onderzoeksinstituten Onze wetenschappers Research Impact Support Portal Impact maken
Nieuws Agenda Energie in transitie
Israël en Palestijnse gebieden Vrouwen aan de top Cultuur op de campus
Praktische informatie VU en innovatiedistrict Zuidas Missie en Kernwaarden
Organisatie Samenwerking Alumni Universiteitsbibliotheek Werken bij de VU
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Hoe weten (kerst)reclames ons altijd weer te verleiden?

Delen
9 december 2024
Het is bijna kerst en dat betekent: volop kerstreclames op tv. Schattige hondjes, volle tafels, cadeaus en samen zijn met je familie. Kerstreclames hebben een bijzondere aantrekkingskracht. Ze roepen warme gevoelens op van samenzijn en delen.

Wie wil dat niet tijdens de feestdagen? Maar achter die hartverwarmende taferelen schuilt een uitgekiende strategie die inspeelt op onze emoties.

Eudaimonische gevoelens, ofwel diepe geluksgevoelens die te maken hebben met zingeving en voldoening, staan centraal in deze strategie. 

Communicatiewetenschapper Ivar Vermeulen onthult bij Universiteit van Nederland welke trucs worden ingezet om jou toch wéér een product te verkopen. 

Bekijk de video

Direct naar

Homepage Cultuur op de campus Sportcentrum VU Dashboard

Studie

Academische jaarkalender Studiegids Rooster Canvas

Uitgelicht

Doneer aan het VUfonds VU Magazine Ad Valvas

Over de VU

Contact en route Werken bij de VU Faculteiten Diensten
Privacy Disclaimer Veiligheid Webcolofon Cookies Webarchief

Copyright © 2024 - Vrije Universiteit Amsterdam