Derde Humanities Career Night: recordaantal studenten en alumni

3 juni 2024
Het was schitterend (strand)weer, maar dat weerhield Humanities-studenten er niet van om de jaarlijkse Career Night te bezoeken. Maar liefst 70 studenten bereidden zich voor op hun toekomst met workshops, persoonlijke coaching en Alumni Talks.

De avond werd geopend door decaan René van Woudenberg die schetste hoe 5 Filosofie alumni 5 verschillende routes insloegen, en allen interessante loopbanen zijn gestart. Na de workshop-ronde kwamen studenten, sprekers en alumni bijeen in de Social Room voor de diner (en netwerk!) pauze. In de Alumni Talks inspireerden oud-studenten vervolgens met hun eigen loopbaanverhalen; successen en blunders werden gedeeld en gaven de studenten inzichten om ook tijdens de borrel over na te praten.

De Humanities Career Night werd georganiseerd door FGW Career Services en de Facultaire Studenten Raad. Contact: Marie Kross via careerservices.humanities@vu.nl