CW Alumni Event 7 maart - Hoe kunnen we AI gebruiken in ons werk?

21 februari 2024
Ben jij een alumnus/alumna van de studie Communicatiewetenschap?  Dan nodigen wij je van harte uit om deel te nemen aan het komende alumni event van 7 maart!

In een tijd waarin (generatieve) AI een grote impact heeft op de samenleving en de manier waarop we werken, is het essentieel dat we als communicatiewetenschappers begrijpen hoe deze technologieën ons vakgebied transformeren:

Zet jij ChatGPT al in om jouw werkzaamheden efficiënter uit te voeren? Of zijn er nog teveel risico’s en kiest jouw bedrijf, net als bijvoorbeeld de Rabobank, er bewust voor om ChatGPT volledig te verbieden op de werkvloer’?

Alumnus Mick Brown, Customer Engagement Manager bij de Rabobank, en AI expert Dr. Philipp K. Masur laten je tijdens dit evenement zien hoe AI de grenzen van het vakgebied verlegt. Ook biedt dit evenement de perfecte mogelijkheid om je netwerk uit te breiden.

Datum: Donderdag 7 maart
Tijd: 19:00-21:30
Locatie: Afdeling Communicatiewetenschap, VU Hoofdgebouw

Er zijn slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus zorg dat je er snel bij bent!

Inschrijven is hier mogelijk tot 1 maart 2024.

Klik hier voor meer informatie. Vragen? Mail naar cw.project.management@vu.nl