Universiteitsbibliotheek bereikbaar via ServiceNow

7 juli 2023
De services van de Universiteitsbibliotheek (UB) zijn nu ook te vinden in ServiceNow. De update zorgt voor een betere vindbaarheid van UB-diensten en draagt bij aan betere informatie-uitwisseling tussen medewerkers. Algemene bibliotheekzaken verlopen via de tegel ‘Universiteitsbibliotheek’. De support desk voor Research Data Management (RDM) kun je bereiken via de tegel ‘Research Data Support’.

Betere bereikbaarheid en informatie-uitwisseling

De Universiteitsbibliotheek volgt met de overstap naar ServiceNow in de voetsporen van de diensten FCO, IT en HRM. Hierdoor vind je als medewerker alle ondersteunende diensten overzichtelijk bijeen in hetzelfde portaal en kun je de voortgang van je (aan-)vraag volgen. Via formulieren kun je aanschafverzoeken, lidmaatschapsaanvragen en overige vragen nu makkelijker indienen. Hetzelfde geldt voor de diensten die via de RDM Support Desk lopen, zoals aanvragen voor projectfolders, opslagruimtes en accounts. Medewerkers zijn hierdoor beter in staat om kennis, expertise en antwoorden uit te wisselen.

Heb je vragen over o.a. Research Data Management, Pure of de UB-collecties? Dan kun je nu terecht op services.vu.nl.