Save the date: Library Academy voor docenten in januari 2024

24 oktober 2023
Wil je je onderwijstools uitbreiden en je digitale skills aanscherpen? Doe mee aan de Library Academy van de bibliotheken van de Vrije Universiteit Amsterdam, de Universiteit van Amsterdam en de Hogeschool van Amsterdam, van maandag 29 t/m woensdag 31 januari 2024.

Innoveer je onderwijs met workshops over o.a. AI, desinformatie, open education en creatieve content in het onderwijs en ontmoet je collega’s uit het hoger onderwijs in Amsterdam. Medio november 2023 wordt het programma bekendgemaakt en vanaf dan is het ook mogelijk je voor de workshops in te schrijven.

Advies & workshops
Als docent(-onderzoeker) kun je het hele jaar door terecht bij de Universiteitsbibliotheek voor advies en workshops. Om je digitale vaardigheden te verbeteren – denk aan de mogelijkheden van ChatGPT in het onderwijs. Maar ook om een optimale mix van leermiddelen samen te stellen, of podcasts en 3D-printen in te zetten in je onderwijs.

Ontmoeting & kennisuitwisseling
Tijdens de Library Academy staan de meest inspirerende workshops in de schijnwerpers. Daarnaast biedt de Library Academy gelegenheid voor ontmoeting en uitwisseling over actuele ontwikkelingen in het hoger onderwijs. Ben jij erbij?

Vragen over onze onderwijsondersteuning of over (open) leermaterialen?

Neem contact op met de UB!

Contactpersoon