Library Academy 2024 voor docenten: aanmelding geopend

30 november 2023
Wil je je onderwijstools uitbreiden en je digitale skills aanscherpen? Doe mee aan de Library Academy van de bibliotheken van de Vrije Universiteit Amsterdam, de Universiteit van Amsterdam en de Hogeschool van Amsterdam, van maandag 29 t/m woensdag 31 januari 2024.

Meld je nu aan voor de Library Academy, innoveer je onderwijs met workshops over o.a. AI, desinformatie, open education en creatieve content in het onderwijs, en ontmoet je collega’s uit het hoger onderwijs in Amsterdam.

Early Birds
Onder de Early Bird-aanmeldingen (tot 15 december) die aanwezig zijn tijdens de Library Academy verloten we een tablet. Deze wordt uitgereikt tijdens de afsluitende borrel op woensdag 31 januari.

Programma
Je kunt deelnemen aan één of meerdere workshops naar keuze. Laat ons ook weten of je erbij bent voor de lunch en/of afsluitende borrel.

Vragen over onze onderwijsondersteuning of over (open) leermaterialen?

Neem contact op met de UB!