Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is bewaard in Mijn studiekeuze.
Deze opleiding kan niet bewaard worden.
Je bent nog niet ingelogd in Mijn studiekeuze. Log in of maak een account aan om jouw opleidingen op te slaan.
Er gaat iets mis, probeer het later nog een keer.

Hoe bouw je stap voor stap een loyalty strategie op?

21 april 2022
Lang stond de loyaliteit van klanten centraal bij merkstrategieën, onder meer door het belonen van koopgedrag of door het gemak in de klantervaring te vergroten. Adformatie sprak met o.a. VU-hoogleraar Mirella Kleijnen over Customer Loyalty. Bekijk hier dit interview.

Het binnenhalen van klant is duurder dan het behouden van een klant. Maar, verdien je ook meer aan loyale klant? Waar voldoet een succesvolle brand-engagement strategie aan?

Adformatie Connect Business interviewt Mirella Kleijnen (hoogleraar Customer Experience Management bij de deeltijd master Marketing), Samuel van Deth (Oracle) en Miranda Smit (Praxis) over de ingrediƫnten van een merk-engagement-strategie.

Bekijk dit interview

Wil je meer weten?

Neem dan gerust contact op

020 - 598 24 98

Vrije Universiteit Amsterdam
School of Business and Economics Executive Education
De Boelelaan 1105
1081 HV Amsterdam

Volg de VU School of Business and Economics op

Contactpersoon

Floor Coenen