Scriptie informatie Faculteit der Geneeskunde

Laatst gewijzigd op 15 november 2023
Scriptie en thesis informatie van de Faculteit der Geneeskunde - VUmc School of Medical Sciences

Bachelorthesis

Aan het eind van het eerste semester schrijf je de bachelorthesis. De bachelorthesis is het academisch eindwerk van de major van de bacheloropleiding. Je kunt hiervoor dan ook geen vrijstelling krijgen. Op basis van zelf uitgevoerd onderzoek schrijf je de thesis. Doordat de thesis na de minor geprogrammeerd is, heb je de gelegenheid (en dat is ook aan te bevelen) om tijdens de minor al te starten met de thesis en zo het onderwerp van je minor te koppelen aan de thesis. Dit is zeer goed mogelijk als je de facultaire minor volgt, omdat deze onderzoeksgericht is. Overleg hierover bijtijds met de minor-module coördinator en/of docenten van de minor die je volgt. Zie ook de informatie over de bachelorthesis. Meer informatie kan je vinden in de Studiegids.

Contact

Heb je vragen? Neem gerust contact op met het Onderwijs Service Centrum van de Faculteit der Geneeskunde.

Bel +31 (0)20 44 48010 (ma t/m vr: 10.30 - 12.30 uur  en 14.00 tot 16.00 uur)

Specifieke vragen?

Stuur een e-mail voor vragen met betrekking tot:
- de Bachelor/Minoren: Bachelor.info.vu@amsterdamumc.nl
- de Master: master.gnk.vu@amsterdamumc.nl