Scriptie informatie Faculteit Religie en Theologie

Laatst gewijzigd op 12 maart 2024
Scriptie en thesis informatie van de Faculteit Religie en Theologie
  1. Bachelor: Studeer je Theologie? Dan moet je een voldoende hebben gehaald voor het vak Voorbereiding Scriptie, voordat je aan je scriptie kunt beginnen. Studeer je Theology and Religious Studies? Dan moet je een voldoende hebben gehaald voor het vak Preparation Thesis.
  2. Master: Theology and Religious Studies (1yr): Je moet een voldoende hebben voor je scriptievoorstel, hetzij in het vak Research Skills hetzij in het vak Master Seminar.
  3. Theology and Religious Studies (research): je moet een voldoende hebben gehaald voor het vak Research Design voordat je aan je masterscriptie mag beginnen.
  4. In bijzondere gevallen kan de examencommissie op gemotiveerd verzoek van de student toestemming geven om al te mogen beginnen voordat de vereiste vakken zijn afgerond.

Heb je vragen of advies nodig?

Neem gerust contact op met de Studentenbalie.

Stuur een e-mail naar studentenbalie@vu.nl o.v.v. je studentnummer

Stuur ons een bericht via de online chat (ma t/m vr: 10.30 - 12.30 en 14.00 - 16.00).

Bel +31 (0)20 59 85020 (ma t/m vr: 10.30 - 12.30 en 14.00 - 16.00).

Ben je al VU-student? Stel je vraag via het vragenformulier (log in met je VUnetID)