De afdeling Events van de dienst Communicatie & Marketing ondersteunt je graag bij de organisatie van je evenement. Wij regelen de reservering van de zalen, geven indien nodig advies, hebben contact met de benodigde backoffices, bestellen de catering en zorgt dat alle taken op de juiste tijden uitgevoerd worden.
Evenement aanvragen
Dien je aanvraag minimaal zes weken van tevoren in via het formulier Evenementenaanvraag of formulier voor externen (zonder VUnetID). Je wordt vervolgens benaderd om alle details door te nemen. Een ruimte is pas definitief beschikbaar als de reservering is bevestigd door de afdeling Events (bij grote evenementen inclusief coördinatie) of de FCO Servicedesk (bij kleinere evenementen).
Voorwaarden
Je kunt een (congres)ruimte huren, op voorwaarde dat jouw doelstelling en de inhoud van je bijeenkomst niet in strijd zijn met de grondbeginselen van de VU. Lees meer over de huurvoorwaarden voor het huren en annuleren van zalen en over de aanvraagcriteria en spelregels voor het gebruiken van (onderwijs)zalen.
Tarieven
Tarieven evenementen zalen
Foto-overzicht zalen
Wil je een indruk krijgen van de zalen op de VU campus? Bekijk dan dit complete overzicht.