VU podcast ‘Grip op ondermijning en perspectief voor jongeren’

17 januari 2024
Een netwerk aan organisaties is nodig om kwetsbare jongeren van de straat te houden en ondermijnende criminaliteit tegen gaan.

In deze podcast gaan VU alumna Nicole Terborg (journalist/presentator/programmamaker), prof. dr. Hans (J.C.J) Boutellier (bijzonder hoogleraar Polarisatie & Veerkracht) en Nabil El Malki (Mede-oprichter/directeur - Presikhaaf University) met elkaar in gesprek over jongeren uit de drugscriminaliteit tegen ondermijning.

Bent u benieuwd naar de podcast? Beluister de podcast en ontdek ons aanbod.

2-daagse leergang De aanpak van ondermijning
In het voorjaar van 2024 organiseren we de leergang de Aanpak van ondermijning fysiek op de VU voor professionals die werken bij de gemeente, lokale organisaties de politie, het OM en/of de Belastingdienst. Bent u geïnteresseerd? Meer informatie en inschrijven.