Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is bewaard in Mijn studiekeuze.
Deze opleiding kan niet bewaard worden.
Je bent nog niet ingelogd in Mijn studiekeuze. Log in of maak een account aan om jouw opleidingen op te slaan.
Er gaat iets mis, probeer het later nog een keer.

Mirella Kleijnen uitgeroepen tot MOA Insights Scientist van 2022

28 juni 2022
Mirella Kleijnen won een MOAward en is uitgeroepen tot Insights Scientist van 2022. Als Hoogleraar Customer Experience Management aan de School of Business and Economics doet Mirella al jaren onderzoek op het snijvlak van technologie en customer experience.

De MOAward is de vakprijs voor inspirerende insights professionals en toonaangevende marketing research & analytics bureaus. Bij de 15de uitreiking van de jaarlijkse prijzen van de MOA, het Expertise Center voor Marketing Insights, zijn in zes categorie├źn prijzen uitgereikt. 

De leerstoel die Mirella bekleedt past perfect bij het MOA Topic of the Year. Mirella doet al jaren onderzoek op het snijvlak van technologie en customer experience, hetgeen heeft geresulteerd in veel geciteerde academische papers in toptijdschriften, zoals de Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS). Daarnaast heeft zij, samen met haar coauteurs, diverse awards gewonnen, zoals de Best Essay Award of Sourcing Nederland 2021 voor haar JAMS artikel en de Industrial Marketing Management Runner Up Outstanding Article 2021. 

De jury is zeer positief over de diversiteit van haar onderzoeksprojecten en de impact die zij met haar onderzoek weet te realiseren. Daarnaast ziet de jury een sterke link met de praktijk, blijkend uit de diverse structurele samenwerkingsverbanden, onder andere met The Next Organization en Altuïtion. Tot slot heeft ze recent ook diverse podcasts en online presentaties over customer experience management verzorgd voor, onder andere, ABN Amro, KPN, Nationale Nederlanden en het Rijksmuseum.

Lees meer