Maak kennis met Lesson Study (gratis webinar)

9 maart 2022
Heb je al vaker van de Lesson Study gehoord maar nog geen goed beeld van wat het inhoudt? Of ben je benieuwd of Lesson Study iets voor jou of je school is?

Ben je docent in het vo of po en heb je wel eens van Lesson Study gehoord? Dat is een methode voor docentprofessionalisering op je eigen school, samen met collega’s. Ben je benieuwd hoe en of het werkt en of Lesson Study iets voor jouw team of school is? Op woensdag 13 april 2022 kun je deelnemen aan de gratis webinar Kennismaken met Lesson Study VU. Deelname verplicht je tot niets.

Tijdens de webinar vertelt de trainer over de werkwijze, doelen en opbrengsten en geeft voorbeelden van vraagstukken of uitdagingen waarvoor je Lesson Study kunt inzetten. Nieuwsgierig geworden? Meld je dan snel aan via onze webpagina.

Wil je weten wat Lesson Study voor jouw les, team of school kan betekenen?

We maken graag vrijblijvend een (bel)afspraak om je wensen te bespreken voor maatwerk en/of incompany.

w.jongejan@vu.nl

Contactpersoon