Leren Observeren bij de Erasmus Universiteit Rotterdam

29 september 2022
Het team van het Language & Training Centre (LTC) van de Erasmus Universiteit Rotterdam volgde de korte opleiding Leren Observeren als maatwerktraject. Marloes Gries, programma-manager Engels bij LTC, vertelt over wat de opleiding de deelnemers gebracht heeft.

Marloes Gries: “De opleiding heeft ons veel inzicht gegeven in alle stappen die horen bij het uitvoeren van een lesobservatie en in de benodigde competenties. Daarnaast werd duidelijk dat we als organisatie nog flink aan de slag moeten om de werkwijze te standaardiseren en te implementeren. Het is een hele waardevolle en nuttige cursus, die je dwingt om kritisch te kijken naar je eigen observatiecompetenties en naar de methodiek van je organisatie als geheel.”

Lees hier het hele verhaal