Afscheid Vinod Subramaniam uitsluitend online

19 augustus 2021
Bekijk hier de ode en toespraken

Sociaal, benaderbaar en toegankelijk. Dat zijn woorden die Vinod Subramaniam typeren. De bevlogen bestuurder nam op dinsdag 24 augustus afscheid als Rector Magnificus van de Vrije Universiteit Amsterdam. Vanwege de coronamaatregelen kon het geplande afscheidsfeest op de campus niet doorgaan.

De geplande ode aan Vinod van schrijver Ernest van der Kwast en de toespraken van student Sumeyye Dalkiran, decaan Guus Schreiber en uiteraard Vinod Subramaniam zelf zijn opgenomen en vanaf vandaag hier te bekijken.

Mirjam van Praag is vanaf 24 augustus interim-rector. Een formeel afscheid van Vinod Subramaniam vindt plaats bij de Dies Natalis van de Vrije Universiteit Amsterdam. De Dies zal dit jaar plaatsvinden op 11 november.