Het denken over de relatie tussen de publieke sector en ‘haar klanten’ heeft de afgelopen decennia grote ontwikkelingen doorgemaakt. In hoeverre moeten de wensen en behoeften van ‘de klant’ centraal staan bij organisaties in de publieke- en non-profit sector? Vraagt dit om meer maatwerk, en zo ja, hoe? Is het wenselijk om te differentiëren tussen ‘klanten’? En in hoeverre kun je eigenlijk spreken over ‘klanten’ als het om publieke dienstverlening gaat? Deze vragen staan centraal tijdens het aanstaande Zijlstra jaarcongres 'De klant is koning?'
Tijdens paperpresentaties, workshops en een afsluitende plenaire zitting gaan we met u over dit thema in gesprek. Tijdens haar presentatie gaat Mirella Kleijnen, hoogleraar Customer Experience Management aan de VU, in op lessen uit de marketing voor het inspelen op klantbehoeften. Theatergezelschap Traxx neemt ons mee in het verhaal van drie ervaringsdeskundigen met schuldhulpverlening, waarbij zij onder meer hun contact met overheidsinstanties belichten.
Donderdag 16 maart 2023 | Locatie: Vrije Universiteit Amsterdam
7 PE punten (voor CPC, RA en RC en toezichthouders bij Aedes en NVTZ) | Deelnamekosten € 145,-*
*kosteloos annuleren kan t/m 8 maart 2023.