Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Zijlstra jaarcongres: De klant is koning?

16 maart 2023 10:00 - 17:00

Zijlstra jaarcongres: De klant is koning? Met: Mirella Kleijnen (hoogleraar Customer Experience Management aan de VU) en theatergezelschap Traxx

Het denken over de relatie tussen de publieke sector en ‘haar klanten’ heeft de afgelopen decennia grote ontwikkelingen doorgemaakt. In hoeverre moeten de wensen en behoeften van ‘de klant’ centraal staan bij organisaties in de publieke- en non-profit sector? Vraagt dit om meer maatwerk, en zo ja, hoe? Is het wenselijk om te differentiëren tussen ‘klanten’? En in hoeverre kun je eigenlijk spreken over ‘klanten’ als het om publieke dienstverlening gaat? Deze vragen staan centraal tijdens het aanstaande Zijlstra jaarcongres 'De klant is koning?'

Tijdens paperpresentaties, workshops en een afsluitende plenaire zitting gaan we met u over dit thema in gesprek. Tijdens haar presentatie gaat Mirella Kleijnen, hoogleraar Customer Experience Management aan de VU, in op lessen uit de marketing voor het inspelen op klantbehoeften. Theatergezelschap Traxx neemt ons mee in het verhaal van drie ervaringsdeskundigen met schuldhulpverlening, waarbij zij onder meer hun contact met overheidsinstanties belichten.  

Donderdag 16 maart 2023 | Locatie: Vrije Universiteit Amsterdam

7 PE punten (voor CPC, RA en RC en toezichthouders bij Aedes en NVTZ) | Deelnamekosten € 145,-*

 *kosteloos annuleren kan t/m 8 maart 2023.

Bekijk het uitgebreide programma

Naar homepage Zijlstra Center

Programma

Vanaf 10.00          Inloop met koffie/thee voor deelnemers aan de paperpresentaties

10.30 – 12.00    Parallelsessies met academische presentaties

  1. Control in de publieke sector
  2. Publiek leiderschap

Vanaf 12.00        Lunch & ontvangst voor deelnemers aan de workshops

13.00 – 13.45    Plenaire zitting  door Mirella Kleijnen

14.00– 14.45      WORKSHOPS ronde 

1. Het gebruik van Chat GPT in onderzoek
   Door: Dolf van Eps

2. Wat kunnen we leren van kunstenaars?
   Door: Indra Bijl en Nynke Willemsen

3. De menselijke maat en de lines of responsibility
   Door: Martin Dees

4. Wat vraagt dienstverlening van interne multidisciplinaire samenwerking?
    
Door: Elmira Nijhuis

15.00 – 15.45    WORKSHOPS ronde 2

1. Leiderschap en dienstverlening in Publiek domein
   
Door: Claudia van Mourik, Radenka Vukovic en Gerda van Dijk

2. Invloed van burgers op de begroting
    Door:
Jan van der Bij

3. Misverstanden over de menselijke maat
    
Door: Marcel Canoy

Vanaf 15.30        Ontvangst bij het auditorium met koffie/thee

16.00     Plenaire zitting ‘De klant is koning?’ met theateroptreden TRAXX

17.00     Borrel

DIRECT AANMELDEN

Download programma

Over Zijlstra jaarcongres: De klant is koning?

Startdatum

  • 16 maart 2023

Tijd

  • 10:00 - 17:00

Georganiseerd door

  • Het Zijlstra Center

Taal

  • Nederlands

Wil je meer weten?

Neem contact met ons op.

Vrije Universiteit Amsterdam
Het Zijlstra Center
De Boelelaan 1105
1081 HV Amsterdam

Volg ons

Contactpersoon